Kata Kata Lucu Bahasa Jawa Bikin Ngekel

Di kata bijak, Kata Lucu 183 views

Kata Kata Lucu Bahasa Jawa Bikin Ngekel – Salah satu bahasa yang sangat popular di Indonesia adalah bahasa jawa, terlebih lagi saat ini suku jawa mulai menyebar dipulau jawa dan sumatra. indonesia merupakan negara yang kaya akan suku dan budaya. dengan keanekaragaman tersebut membuat indonesia sangatlah menarik, berbagai bahasa dan budaya pun melebur saling melengkapi satu sama lain. kembali lagi ke topik utama tentang bahasa jawa, orang jawa itu logatnya sangat berbeda..

Bahasa Jawa yang digunakan tiap-tiap daerah pun mempunyai ciri khas tersendiri. orang jawa ngapak juga mempunyai ciri khas, begitu juga dengan jawa tengah serta jawa timur.. walaupun sama-sama bahasa jawa tetapi akan memiliki sedikit perbedaan walaupun hampir sama.
 
 

Salam Santun Dari Jawa Timuran

 
Yang paling dikenal dari orang jawa itu adalah tata krama sopan santunnya, tutur sapa serta logat yang halus membuat orang jawa terkesan lebih ramah. tak hanya itu, kadang bahasa jawa yang kita gunakan sebagai bahasa sehari-hari pun bisa digunakan menjadi lawakan serta humoran. banyak sekali media-media di internet yang menggunakan bahasa jawa untuk lawakan, misalnya saja Bayu Skak.. mahasiswa kreatif ini selalu meng-unggah video lucunya di Youtube.. beliau merupakan salah satu pelawak yang saya kagumi.

selain itu, banyak juga gambar dp-dp bbm yang memuat kata-kata bahasa jawa yang lucu. jadi untuk kamu yang memang mengerti bahasa jawa pastinya bakalan terhibur deh. apalagi humoran tersebut menggunakan bahasa sehari-hari kita, nggak bakalan ada bosennya. selain lucu kita juga paham betul tentang arti humoran tersebut.

Nah, untuk kamu semua yang sedang bosan dan membutuhkan hiburan? berikut akan admin berikan Kata Kata Lucu Bahasa Jawa Bikin Ngekel :
 
 

Inilah Kumpulan Kata Kata Lucu Bahasa Jawa

 

Esuk esuk kuwe mikire sing apik apik bae ben tentrem atine. Nek mikire elek terus, kapan bahagiane?!

kabeh tugas kuwe gampang, nek ora usah di garap.

Hawane panas pisan.. Rasane kaya krungu kabar mantan mbojo.. *nyemplung kedung*

Kos kosan kuwe panggonan sing paling irit nggo pacaran. Murah meriah, wedang bening segendul bae cukup. #tipsDaplun

LDR kuwe ya kaya pacaran karo medi, langka wujude.

Jere sih, nyong kuwe ganteng. Tapi sayang jarang warase. | Lah, genah gemblunge kuwe sing marai ganteng.. #bangga

Sing sering nikung pacare wong kudune di hukum berat. Kena pasal penghilangan jodoh secara paksa.

Manusia setengah baya kuwe maksude mahluk separo wong separo baya?! #medeni

Cieee sing arep malem mingguan neng ngumah bae tapi wis rapi.. #mubah

Olahraga kuwe penting, contohe joging. Sapa ngerti ketemu jodohe. #modus

Wis jam semene bae nyong esih mikirna koe, kurang apa maning jajal, kurang apa??

Mulane nek duwe pacar di urusi, aja di anggurna. Kecantol wong lia tembe ngrasakna.. #kawus

Pacarmu ora perhatian, trus koe njaluk tulung karo nyong, tek tulungi. Eh koe malah dadi seneng karo nyong. Salah?!

Urusi disit uripmu sing bener, tembe ngurusi wong lia.

Nerima apa anane kuwe aja mung neng lambe.

Ketemu kuwe nggo ngobrol, nek ketemu tapi dolanan hape dewek2 mending turu bae.. *banting hp* *tutur maning* *eman2*

Tresna kuwe dibuktikna, ora mung di ucapna.

Sing penting koe bahagia.. Tapi karo nyong, udu karo wong lia.

Wong wadon nek lagi mutung kuwe pelampiasane meng panganan. Mangane akeh, lemu ora urusan.

Dina jemuah semoga nggawa berkah, ilang susah ati bungah.

Jenenge wong urip ya mesti ana masalah, wong wis ora urip bae masalahe cokan urung rampung.

Selingkuh sih ora, mung lagi betah karo sing lewih perhatian bae.

Mbukak sms isine mung sekang operator tok. Dear operator, koe perhatian temen karo nyong? Mbojo bae yuh..

Bukane ora duwe pacar, mung lagi ora kepengin pacaran bae.

Neng dunya kiye akeh wong ayu, tapi koe sing paling ayu neng atiku.. #eaaa (soale koe tok sing gelem karo nyong)

Sing apik raine lan apik atine kuwe ana. Ana sing duwe.

Cah wadon bar di puji tambah langsing, mangane malah tambah akeh.

Awale sok jual mahal. Langka sing gelem, ora payu akhire di obral. #sewutelu

Sing sesuai karo kriteria kuwe akeh, sing gelem kuwe sing ora ana. #JombloKuweSederhana

Nek apa apane gampang, menungsa ora tau sinau.

Gantenge secukupe bae lah, kelewihen mbok malik dadi srigala.

Nyong anane kaya kiye, nek koe ora trima ya nganah nggolet liane bae. #sikap #sokpayu

Arep diomongna apa maning. Dewek ora bakal dadi siji. Koe neng kana nyong neng kene, snajan atiku milih koe..

Udu pacare sering bareng, karo pacare malah ora tau bareng. Yakayakuwelah.

Nyong sih wonge kepenakan. Udu pacare tapi gelem bareng ya kepenak bae. Ora maksa ikih.

Jomblo kuwe kudu kreatif, senajan ora duwe pacar tetep bisa malem mingguan. #karopacarewong

Tenang bae, kabeh mau ana wektune. Tapi ya mbuh kapan.

Pembalap : muteri sirkuit nggolet piala | Jomblo : muteri GOR/alun-alun nggolet mangsa.

Motormu nek ora tau ana sing mbonceng, dimodif kaya MotoGP bae..

Fans Barcelona kepriwe kabare? Ngising lancar?!

Hubungan lanang karo wadon kuwe dijenengi workshop. Sing lanang tugas nyambut gawe (work), sing wadon belanja (shop).

Mentri sing ngurusi jomblo ora ana kiye?? Padahal kuwe devisa negara sing melimpah sing kudu dilindungi.

Pembalap : nikung miring ben motore ngebut nambah kecepatan | Jomblo : nikung pacare wong ngrebut dadekna gebetan.

Itulah informasi terbaru seputar Kata Kata Lucu Bahasa Jawa Bikin Ngekel, semoga artikel diatas dapat bermanfaat buat kalian semuanya. jadikan kata-kata gokil banget bahasa jawa tersebut sebagai inspirasi untuk menghibur diri.

Incoming search terms:

kata kata lucu bahasa jawa timur, www katagokilbanget com, Sing apik raine lan apik atine kuwe ana Ana sing duwe, lucu ngekel, Kos kosan kuwe panggonan sing paling irit nggo pacaran Murah meriah wedang bening segendul bae cukup, kata lucu jowo Banyak komen, kata kata lucu jawa, kata kata lucu bahasa jawa tengah, kata kata buat pecer jawa tengah, bahasa jawa mbojo lucu, bahasa jawa bijak lucu

Tags: #kata bijak #kata kata lucu bahasa jawa #kata-kata lucu #kata-kata menyentuh

author
Penulis: 
    Kata Kata Anak Racing Buat Pacar, Buat Pacarmu Hangus
    Kata Kata Anak Racing Buat Pacar, Buat Pacarmu Hangus
    Dipandang sekilas, mungkin thema postingan kali ini
    Kata Kata Jomblo Gokil, Untuk Menghalau Galau
    Kata Kata Jomblo Gokil, Untuk Menghalau Galau
    Kata Kata Jomblo Gokil, Untuk Menghalau Galau
    Kata Kata Lucu Buat Pacar, Buat Pacarmu Tertawa
    Kata Kata Lucu Buat Pacar, Buat Pacarmu Tertawa
    Kata Kata Lucu Buat Pacar, Buat Pacarmu
    Kata Kata Hari Raya Idul Fitri 2017
    Kata Kata Hari Raya Idul Fitri 2017
    Kata Kata Hari Raya Idul Fitri 2017

    Tinggalkan pesan "Kata Kata Lucu Bahasa Jawa Bikin Ngekel"

    Baca Juga×

    Top